Ga viraal op TikTok
Het nieuwste kindje in de sociale media familie
Het nieuwste kindje in de sociale media familie
TikTok marketing is binnen online marketing het nieuwste kanaal. Dit brengt als grootste voordeel mee dat betalen voor bereik nog niet echt nodig is. In tegenstelling tot Facebook en Instagram, kunnen jouw updates dus zonder advertentie euro’s duizenden mensen bereiken.
De voordelen op een rij
TikTok, het snelgroeiende sociale mediaplatform, biedt unieke kansen voor bedrijven en merken die hun digitale aanwezigheid willen versterken.
In tegenstelling tot traditionele zoekgerichte platforms zoals Google Ads, zijn TikTok-gebruikers niet noodzakelijk actief op zoek naar specifieke producten of diensten. Echter, dankzij TikTok’s dynamisch en creatief algortime, kun je doelgroepen bereiken die geneigd zijn geïnteresseerd te zijn in wat je aanbiedt, door middel van visueel boeiende en interactieve content.
Door in te zetten op TikTok binnen je marketingmix, open je de deur naar een groot, nieuw bereik.
Dit platform kan je laagdrempelig benaderen zonder professionele content te moeten maken. Maak eenvoudig een video met je smartphone en voor je het weet bereik je nieuwe mensen met je boodschap.
Zorg voor die extra social proof
Met dat TikTok zo laagdrempelig is en nog in zijn kinderschoenen staat qua advertising, kan echt iedereen een following maken.
TikTok is daarom het ideale platform om met UGC content en influencers aan de slag te gaan. Door samen te werken vergroot je niet alleen je bereik, maar kan je ook aan social proof bouwen of content krijgen die je dan weer zelf in je eigen marketing of website kan verwerken.
Shoot, maar geen losse flodders
Laat ons vrijblijvend kennis maken en zien wat de sterren voor ons in petto hebben!