Janssen Parketvloeren
Een 2.0 versie voor een krak in zijn vak
Een 2.0 versie voor een krak in zijn vak
Janssen Parketvloeren uit Knokke-Heist is al 35+ jaar expert in alles dat met parketvloeren te maken heeft met een sterke focus op het herschuren. Daarnaast verkoopt het een groot gamma aan onderhoudsproducten via eigen webshop en Bol.com.
De basis voor elk bedrijf
Wanneer je reeds 35 jaar een gekende waarde bent, is een website ‘minder belangrijk’. Het is een stelling die we al eens horen, maar die niet verder van de waarheid kan liggen.
De website van Janssen Parketvloeren miste vertrouwen, gaf foutieve en verouderde informatie en liet een groot potentieel liggen.
We begonnen met het ontwerp van een nieuw logo en creëerden hieruit een nieuwe huisstijl. Hierin werd de nieuwe website gemaakt die betere en actuelere informatie gaf, maar ook keer op keer doelde op leads.
Extra omzet & extra leads
Janssen Parketvloeren heeft een grote gamma aan onderhoudsproducten en eigen zepen voor parket- en houten vloeren. Deze verkoopt het via Bol.com, maar ook via de eigen webshop.
Dit heeft twee voordelen: meer omzet, maar ook meer leads. Veel mensen vinden de weg naar de diensten door eerst zelf te kijken of de vloeren zelf ‘te redden valt’.
Belangrijk was dat deze nieuwe webshop zelf beheerd kon worden. In tegenstelling tot cowboys gaven we onze klant toegang tot de achterzijde waardoor hij alles zelf kan beheren.
Facturen, automatische nieuwsbrieven, review opvolging, stockbeheer, integraties, … alles wat nodig is, zit ingebouwd.
Laat ons vrijblijvend kennis maken en zien wat de sterren voor ons in petto hebben!