KNOKKE TALKS.
Hét magabook van Knokke-Heist
Hét magabook van Knokke-Heist
KNOKKE TALKS. (het vroegere Knokke Actueel) komt tweejaarlijks uit met een luxueus magabook vol interessante artikels omtrent Knokke-Heist en wat haar inwoners kunnen bekoren.
En dat zonder één boom te kappen
Adverteerders in offline media zien ook het nut van online marketing en willen steeds vaker een 360 graden coverage. Dat was één van de redenen waarom KNOKKE TALKS. een complementaire website wou langs hun fysieke uitgave.
Sinds de eerste editie van KNOKKE TALKS. zorgt KNEET dat elk artikel ook online terug te vinden is in een overzichtelijk gebouwde website.
Na enige tijd zorgt dit via SEO voor een dagelijkse instroom aan nieuwe bezoekers door de opgebouwde autoriteit en catalogus aan oudere artikels.
Op de website zijn ook extra ruimtes ingebouwd voor adverterende partners. Ook zijn er verschillende templates voor artikels zodat specialere coverartikels extra opvallen. We hebben tijdens de bouw van de website zoveel mogelijk gekeken om het luxueuze gevoel van het magazine te bewaren.
Met alle toeters en bellen
Knokke-Heist leeft van toeristen en tweedeverblijvers. Voor deze doelgroep maakten we een webshop geïntegreerd met Sendcloud en Mollie. De webshop wordt regelmatig gebruikt voor speciale edities die zowel opgestuurd kunnen worden als kunnen worden afgehaald in Knokke-Heist zelf.
Pop-up, nieuwsbrief, klant, repeat
De doelgroep van KNOKKE TALKS. groeit dagelijks dankzij pop-ups en aanmeldformulieren op de website. Deze zijn gekoppeld met het mailsysteem vanwaaruit automatische nieuwsbrieven verzonden worden.
Doorheen het jaar versturen we ook aparte nieuwsbrieven voor enerzijds de lezers en anderzijds de adverteerders.
Laat ons vrijblijvend kennis maken en zien wat de sterren voor ons in petto hebben!